reklama

Raz mi niekto povedal

Prečo, keď už som si istá Ty už si istý nie si Prečo, keď už som sa rozhodla Ty stále váhaš Stále odolávaš Mne

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Všetko je iba irónia
Raz mi niekto povedal
Dúfam, že nie ty

Je irónia,
Že keď už viem čo chcem
To, čo chcem, už nechce mňa
A ja chcem teba

A je irónia,
Že keď už vieš čo nechceš
To, čo nechceš, chce teba
A ty nechceš mňa

Ten niekto mal pravdu

Keď si tu bol, pre mňa
Ja som tu nebola
A keď už tu nie si, pre inú
Ja som práve prišla

Každý si zaslúži druhú šancu
Raz mi niekto povedal
Dúfam, že ty


Koniec

Vladimíra Mésárošová

Vladimíra Mésárošová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Uletená holka, pre ktorú každý deň je splneným prianím Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu