reklama

Zlodejom nie som

Nechcem tu byť A ani nechcem nikam ísť Nechcem inú Ale nechcem ani teba Vlastne ani neviem či chcem sám seba

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nechceš, aby som ťa chápal
Ale ani nechceš, aby som ťa miloval
Vlastne ani nevieš či chceš samú seba
Tak ako to mám vedieť ja?

Možno ma už nebaví
Sa ťa dotýkať
A už vôbec sa snažiť
Ťa milovať

Možno ma už nebaví
Stále pri tebe stáť
Stále na teba čakať
Donekonečna

Nie som žiadny hrdina
Ktorý neumiera
A nie som žiadny blázon
Ktorý bez viery verí
Že sa stane zázrak

Som človek
Ktorý si prestáva vážiť sám seba
A som človek
Ktorého hrdosť sa stráca
Každým dňom
Odkedy si so mnou

Bola si mi všetkým
A teraz si si všetko vzala
Je zbytočné čakať
Že mi to raz vrátiš

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bol som naivný
Bol som zamilovaný
Bol som
Teraz už nie som

Vzala si si všetko
Čo si mohla
Čo bolo moje
No tvoje si mi nič nedala
A ja nechcem od teba nič brať
Kradnúť neviem
Zlodejom nie som

Ja chcem odmenu za to, že som
Chcem odmenu za to, kým som
Ale nechcem ju od teba

Nie som hrdina
Ktorý kvôli tebe umrie
A nie som zlodej
Ktorý si berie čo nie je jeho

Som človek
Ktorého hrdosť sa vracia
Som ten
Ktorý ťa opúšťa
Ja si totiž vážim sám seba


Koniec

Vladimíra Mésárošová

Vladimíra Mésárošová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Uletená holka, pre ktorú každý deň je splneným prianím Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu